1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 524089

Sv: Då var det roliga över
tjobba: Tårar i ögonen!
Jag undrar hur det hade settt ut om vi hade haft Kimmo i målet i lördags, det var ju det alla förväntade sej efter Kipprusoffs tveksamma insatser i slutspelet. Det finns ju inga svar, men om backarna tror att dom inte behöver jobba dom sista minuterna i en period, (många såna har det varit), så kanske det är bättre med en målvakt som dom känner att dom måste ta lite ansvar för.

Grattis Djurgården, det här stavas RUTIN, en stor portion grislir som den ofattbart bleke Gävledomaren skiter i, han tar ut Hedström för en
axel i första minuten, dricker sedan träsprit resten av matchen.
Och Theodore, en magnifik målvakt, ungefär vad vi trodde att Kipprusoff skulle vara när det gällde!

Men helvete vilken bitter känsla ikväll!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.