1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 524741

Sv: Nya spelare?
ernie eagle: Jag undrar vad Nubben med vänner tror sig veta om Lindström som inte Modoledarna vet? Varför skulle han ha lättare att ta en tröja i Timrå än i Modo? Visst, Modo hade en jättetrupp den här säsongen med ett fotbollslag lockoutspelare. Bakom dem är det dock rätt många gråtrista typer. Kan inte Lindström slå sig in i Modos rätt mediokra tredjefemma fattar jag inte varför han ska klara det hos oss? Visst är grundvattnet godare i Timrå men räcker det? Visst, ser man framåt kan det vara en jättebra investering men på kort sikt är jag tveksam.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.