1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 524828

Sv: Ståplats
Redax 2: Problemet är inte att folk kommer sent, utan att ståplats är felkonstruerad.
Naturligtvis skulle de även haft ingångar längst upp mot väggen, så att det gick att fylla på uppifrån. Vips! Problemet borta och mer folk hade kommit in på läktaren.
(Att dessa kloka herrar inte tänkte på det när det var på ritningsstadiet, det är en gåta).

För det finns ingen logik att jag, som kommer till hallen 40 minuter INNAN kassorna öppnar, ska vara tvungen att flytta på mig för personer som kommer 15 minuter innan nedsläpp.
Visst, jag kan flytta på mig så att de kan fortsätta vandringen uppåt, men jag flyttar mig inte så att de kan ta "min" plats.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.