1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 524984

Sv: Tack för denna säsong
unibet: När besvikelsen lagt sig ser jag bara vackra förlorare som gjorde allt och där till. Ett gäng vinnare i förpuppning inför nästa revanschens stålvassa säsong. Smaka på ordet: revansch..
Hoppas laget kommer lika väl förberett som senaste åren och med en rejäl laddning gott mod.
Det tänker jag göra. Det var trots allt en riktigt fin säsong.
Både i med- och motgång.
När det är så här är det ändå fantastiskt kul att vara Timråit.

En levande röntgenbild av situationen visar att:

A-laget och alla runt omkring har gjort ett mycket fint jobb.
Önskar lycka till i de förändringar som måste ske.
Hoppas för övrigt att stabiliteten som funnits runt omkring laget, i styrelse, inte förändras för mycket heller. Säsongen 2001 var inget lyckat år. Lär av det.

Prognosen är god. Patienten frisk.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.