1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 525176

Sv: Ståplats
Selina: Visst jag är medveten om att det rent praktiskt skulle vara svårt att genomföra. Men nånstans måste man börja skissa på en produkt. Och den lär stötas och blötas i många omgångar till framöver innan "pappersvarianten" är flygfärdig och mogen att testas på allvar i realiteten. Man måste vrida och vända på allting och liksom köra uteslutningsmetoden och sålla agnarna från vetet =).

Fast jag har ett ännu bättre förslag....ALLA som var till Lugano i höstas får egen sektion. Få se här nu, det var jag, Tommy Swärdh och Patrik Melander som var de "Tre musketörerna" =) =).

Snacka om komfort :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.