1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 525239

Sv: DIF - Timrå IK 2005-03-14
DIForever: Det delas ut många fula saker på en is,men grisfarmarmarna och Färjestad hör till de spelare som tar hockeyn ett steg bakåt.
Det gick i år med grishockey tack vare att timrå gjorde sin sämsta matchserie på flera år,likaså Modo.
Grisfarmen var och är inte bra,timrå var dåliga.
Tittar vi över hela säsongen så skiljer det mycket mellan lagen i poäng.
Timrå är ett mycket bättre lag.
Årets elitserie har haft 5 lag som bjudit upp till spel Frölunda;Linköping,Timrå,Modo och Mora.
Jag hoppas att i framtiden vill publiken se såna som Z och liknade spelare
istället för galningar som Nilsson,Ekman,Kåberg etc.............. de förstör bara hockeyn och skadar spelare.............

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.