-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4968)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Om man bygger bort trapporna på ståplats, öppnar upp fler ingångar och präntar nån sorts form av förnuft i huvudet på hockeypubliken skulle det kunna bli väldigt trevligt att bege sig till E.ON Arena för att kika på matcherna.
Det egoistiska tänkandet hos gemene man måste bort. För vi går ju alla på hockeyn för en gemensam sak, att stötta Timrå och och man vänder andra kinden till så skulle ju trivseln bli exceptionellt bra.
Att överhuvudtaget sätta sig ner på ståplats före match när folket strömmar till borde ju vara strängligen förbjudet. Har man inte mer vett i huvudet skall man ut ur hallen. Då har man förverkat sin rätt i mina ögon att få stanna kvar.
Okej att man vilar sig i periodpauserna när ståplats är fyllt och folk har fått sina platser men före och under match så skall man STÅ UPP - det hörs ju på namnet.
Vi måste ju alla gemensamt dra vårt strå till stacken för att det hela skall kunna bli bra.
Lyft blicken, håll huvudet högt och så offrar vi oss helhjärtat tillsamans både på och utanför plan - så blir det här bra!!!
ALLTID RÖTT, ALÖLTID RÄTT ;)