-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4977)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
08:00 Mötet öppnas av Peter Forsberg (Om han inte är skadad)
08:30 Markus Näslund: "Bäst när det gäller"
09:00 Marcus Nilsson: " Varför jag tycker att visir bör vara obligatoriskt"
09:30 Marius Czerkawski och Espen Knutsen: " Because I'm worth it"
10:00 Kaffe
10:30 Huselius, Tallinder & Lilja: "Moral och etik"
10:31 Emil Kåberg: "Varför spela på pucken?"
11:00 Niklas Wikegård: "Blondes have more fun"
11:30 Niklas Wikegård: "HJÄLP ge mig ett jobb på TV"
12:00 Daniel Alfredsson: "Det är häftigt att betala skatt"
Lunch
13:30 Mats Hallin: "Medgångsfans, finns dom?"
14:00 Per Ledin: "Det är fult att retas"
14:30 Kent Forsberg: "Stjärnor är inte allt" (Om han inte är på golfbanan)
15:00 Lill-Kenta Johansson "Att lyckas på hemmaplan"