1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 526162

För övrigt...
Hörde jag radiosportens expert?? LG Jansson utrycka sin förundran över att en Stockholmsdomare fick döma semin mellan Frölunda och DIF.. hallå det var stockholmsdomare som dömde 6 av 7 matcher i kvarten mot Timrå...

Så bjöds DIF in i matchen i kväll tack vare tveksamma utvisningar (5-3) och just det... efter ca 15 min i 3:e???!!

Så är Theodore för jävla bra....

vill jag se några riktig bra värvningar till TIMRÅ IK snart samt signa de som inte har kontrakt över nästa säsong

vill jag se Sanny Lindström som Kapten nästa år...

GOD KVÄLL TIMRÅ LOVERS

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.