Maggan: Nu han har skjutit sig själv i foten gotlänningen. Man blir så jävla förbannad när man hör han uttala sig på det där viset. Han dra åt h-e på ren svenska.
Större skithög får du fanimej leta efter. Hade han vart i samma rum som mig hade jag inte tvekat från att ge honom en käftsmäll.
Bedrövligt att han ens öppnar käften och antyder något dylikt.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Större skithög får du fanimej leta efter. Hade han vart i samma rum som mig hade jag inte tvekat från att ge honom en käftsmäll.
Bedrövligt att han ens öppnar käften och antyder något dylikt.
MATCHSTRAFF!!!