Redax 2: Helt rätt! vi ska vara jävlit stolta, Gnäll HC (FBK) verkar ha stora problem, se på matcherna mot MODO (vilket jag lägger i inom gnällagen också), det var ju en jävla massa skitsnack och inget hockey. det var hela tiden "han var jättedum, Nejj han var dummast..osv" Nä tacka vet jag TIK-DIF...VF-DIF...smäller på som fan, ingen gnäller, pang på igen..(förutom psykopat-Marcus då, det kan ju inte laget lastas för) så jäkla härlig hockey.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
TIMRÅ ALLTID!!