TIKbiff: FBK borde byta förkortning till FMPK = Förening med Personlighets Klyvning.
Äh, hela den organisationen borde visa lite ryggrad och erkänna att de har varit i kontakt med "små klubbarna" (dvs de som har mindre kapital). Men när den dagen inträffar, så flyger små rosa grisar runt i egna helikoptrar.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Äh, hela den organisationen borde visa lite ryggrad och erkänna att de har varit i kontakt med "små klubbarna" (dvs de som har mindre kapital).
Men när den dagen inträffar, så flyger små rosa grisar runt i egna helikoptrar.