Tycker att det är fascinerande med Loobs förnekanden. Att klubbar rycker i lediga spelare innan säsongen är färdigspelad är en sak. Kanske inte snyggt, men praxis. Varenda jävel gör det.
Det förändrar dock inte faktum. Loob är patetisk. Och dessutom en tvångsmässig lögnare. Det är ju samma visa varje år. Någon tidning snokar reda på en spelare som är klar för FBK i ett känsligt läge. Loob dundrar i tidningarna om 'lögner' och känner sig 'djupt kränkt'. Två veckor senare en nyhet på hemsidan där Loob välkomnar nyss nämnde spelare till klubben.
Varför håller han inte bara käft när hans värvningar läcker ut?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det förändrar dock inte faktum. Loob är patetisk. Och dessutom en tvångsmässig lögnare. Det är ju samma visa varje år. Någon tidning snokar reda på en spelare som är klar för FBK i ett känsligt läge. Loob dundrar i tidningarna om 'lögner' och känner sig 'djupt kränkt'. Två veckor senare en nyhet på hemsidan där Loob välkomnar nyss nämnde spelare till klubben.
Varför håller han inte bara käft när hans värvningar läcker ut?