oraklet: Sant så sant med dina alternativa förslag av uttalanden.
Men Håkan Loob är väl inte den smartaste människan i ett par skor. Och jag kan nästan garantera att han inte har gått någon kurs i mediaträning, den enda han verkar ha fått "lära" sig är: Ljug, ljug, ljug....och ev slå till med en osanning.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men Håkan Loob är väl inte den smartaste människan i ett par skor. Och jag kan nästan garantera att han inte har gått någon kurs i mediaträning, den enda han verkar ha fått "lära" sig är: Ljug, ljug, ljug....och ev slå till med en osanning.