oraklet: Big deal, angående Loobs agerande. Luleå har ju spelat färdigt och det är väl isf bättre att dom i det läget får klart besked så tidigt som möjligt angående Ledin. De enda som "drabbas" är ju de facto FBK:s övriga spelare. Vem får eventuellt flytta på sig? Heder åt Loob som kör med raka puckar och ger Luleå god tid att täcka förlusten av Ledin....
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Luleå har ju spelat färdigt och det är väl isf bättre att dom i det läget får klart besked så tidigt som möjligt angående Ledin.
De enda som "drabbas" är ju de facto FBK:s övriga spelare.
Vem får eventuellt flytta på sig?
Heder åt Loob som kör med raka puckar och ger Luleå god tid att täcka förlusten av Ledin....