Frella: Mkt konspirationsteorier nu: Man sprider alltså ut rykten om ev övergångar med spelare, som man sedan bänkar när dom skrivit på och därmed försvagar det egna laget. Och får dålig valuta för pengarna. Allt detta för att få en slutspelsmotståndare ur balans. Är det inte bättre med lite vanlig hederlig skitkastning i media för att psyka motståndaren? :-)
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Man sprider alltså ut rykten om ev övergångar med spelare, som man sedan bänkar när dom skrivit på och därmed försvagar det egna laget.
Och får dålig valuta för pengarna.
Allt detta för att få en slutspelsmotståndare ur balans.
Är det inte bättre med lite vanlig hederlig skitkastning i media för att psyka motståndaren? :-)