Bo_Beast: ALLA lag är nog irriterade när deras spelare kontaktas under pågående säsong. I detta fall hade ju Luleå iaf spelat färdigt, och då tycker jag att det är helt OK. Det är nog mer besvikelsen att ha tappat en bra spelare som gör att känslorna blir lite upprörda. Tror du inte det? ;-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
I detta fall hade ju Luleå iaf spelat färdigt, och då tycker jag att det är helt OK.
Det är nog mer besvikelsen att ha tappat en bra spelare som gör att känslorna blir lite upprörda.
Tror du inte det? ;-)