Bo_Beast: Lindman har ju varit rena rama superbacken i MIF, sedan han gick dit... Hento har väl FBK knappast varit dålig på att utnyttja? det är väl klart att hento får stå åt sidan, när man har möjlighet att ta hem våran guldhjälte från 2002! hento spelade en del från början av säsongen, och höll ju faktiskt nollan i 4 matcher, så att påstå att hento gjorts sämre av FBK, är väldigt överdrivet,
Sedan är det ju likadant för alla lag, ibland funkar inte värvningarna, och det är inget man kan göra åt det, Loob har också visat vilken skicklig talangscout han är, det finns många spelare som loob plockat till FBK, som sedan blommat ut i FBK.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sedan är det ju likadant för alla lag, ibland funkar inte värvningarna, och det är inget man kan göra åt det, Loob har också visat vilken skicklig talangscout han är, det finns många spelare som loob plockat till FBK, som sedan blommat ut i FBK.