RocknRolf2: Det sorgliga är ju att det finns spelare som går på det sedan. De hamnar ju bara i MIF sedan, för det är bara dom som tar emot dom. För alla andra föreningar vill inte ha oärliga spelare eftersom dom klassas som det eftersom dom signar upp under pågående säsong.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
De hamnar ju bara i MIF sedan, för det är bara dom som tar emot dom.
För alla andra föreningar vill inte ha oärliga spelare eftersom dom klassas som det eftersom dom signar upp under pågående säsong.