1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 533225

Sv: Stubinerna
Själv så tycker jag att nicket "stubinerna" var bland det absolut sämsta förslag jag någonsin hört tycker att du enrie eagle i övrigt brukar ha ganska vettiga inlägg här men snälla släpp "stubinerna" NU.
Sant är det ju att man brukar skrika röd och vit hockey dynamit om man då ska se laget som dynamit och det är på den vägen du har kommit fram till stubinerna så kan vi väll i samma perspektiv kalla oss för timrå iks supporter klubb "kina puffarna" eller varför inte "stor kinas" bara en tanke.
=)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.