1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 534054

Sv: Silly Season 05/06
TiK:
Varför inte Corey?
Han ville vara förstemålvakt i TIK. Om Kung Kimmo inte är garanterat i skick för att vara 1:a så borde man satsa på en klassmålis. Då har vi helt klart elitseriens bästa reserv i Kapanen.

Kalle K är kalasKalle enligt min mening. Han är klok och trygg. Gör få galenskaper och funkar även offensivt om han får den rollen.
Jag tycker att backbesättningen börjar se bra ut. Svedberg ovanpå detta så. Kom ihåg att förra säsongen var vi i semi utan att kunna visa upp så många statusnamn.
LAGMASKINEN TIMRÅ ÅNGAR PÅ ÄVEN NÄSTA SÄSONG!
Fast det är klart... En riktig slitvarg på 30+ runt 95 kg skulle inte sitta fel i backlinjen.

Framåt kommer Nordgren och Hallin att glimma till. Kommer dansken så är det ett friskt tillskott. Lakkonen vet jag för lite om.
Skulle Jonte bli kvar är det en bonus....

Det blir final 2006!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.