1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614801 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 534433

Sv: Silly Season 05/06
Hm, är denna Micke A verkligen bra för Timrå? Citerar lite från den gångna vintern.

"Dalan: Ja va säger man, Andersson borde ställa sig i skamvrån om man inte kan kontrollera sina spelare
Manderville 2004-12-29 00:11 Besvara"

"JimmyH: Det är bara hoppas att vedhandlarn Anderssson har förstånd att ta åt sig vad Kenta sa.. Att han skulle använda dagens ojämna och periodvis värdelösa domarinsats som ett försvar för sin egen "coachning" och sitt lags vårslösa uppträdande det kunde man ju räkna ut innan.
Det handlar om respekt , för sina motståndare och för vad hockey går ut på när man går in på isen, tyvärr såg vi mycket av det motsatta idag.
Efter att ha beskådat dagens drabbning så ser man fram mot kram-kalaset på torsdag... då äter vi modo som mjukglass!!
bladerunner @ Radiodalen 2004-12-29 00:14 Besvara"

Här har man läst i åratal vilken vacker förening Timrå IK är. Hårda, tuffa men ärliga tag. Laget är naturligtvis mestadels fyllt med riktiga lirare som kännetecknas av känsliga handleder. Håkan Loob är en jävla skit som värvar under pågående säsong.

Nu har tydligen Timrå ändrat inriktining. Man värvar från kämpande kvalserielag och dessutom värvar man gristränare.

(OBS! Det var en hel del ironi i detta inlägg, säkrast att berätta för er som inte förstår er på sådan. Inlägget är skrivet med ett leende på läpparna. Grattis till Micke Andersson, en kanonokille som passar som klippt och skuren i Timrå IK.)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.