1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 534493

Sv: Silly Season 05/06
El Maco:

Jag sökte bara i en minut. Söker välan en minut till då.

Hmm, här kommer en till:


"Efter att sett matchen igår så blir man fundersam på hur M. Andersson i Luleåbåset fungerar i skallen. Fanskapet står ju och peppar sina spelare till att spela ännu fulare efter alla utslagna tänder och crosscheckingar. Luleå måste ha tagit elitserierokord i crosschecking utvisningar igår. Jag önskar aldrig att en motståndare skadas men nu skulle jag bli jävligt glad om Mikael Andersson skulle får ett stenhårt slagskott mitt i pannan. Snacka om att ha en FEG tränare som inte törs säga åt sina spelare att skärpa sig.

HATA LULEÅ.
lötabo 2004-12-29 10:28 Besvara Visa ämne"

Denna var ju faktiskt värre. fast jag vidhåller att Micke A är en kille som passar som klippt och skuren i Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.