Förresten, vad ska hjälten Huss gör nu då? Får han någon annan syssla i TIK kanske? Köpa in vattenflaskorna eller? Eller ska han jaga älg på heltid eller kanske dra till Gävle och verka i en Elitserieförening eller kanske då verka i en Allsvensk förening? Som revenge kanske gnugga kvällskurser i taktik??? TIK tar väl hand om åsidosatta hjältar så han slipper pipa till Gävle eller....?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Förresten, vad ska hjälten Huss gör nu då? Får han någon annan syssla i TIK kanske? Köpa in vattenflaskorna eller? Eller ska han jaga älg på heltid eller kanske dra till Gävle och verka i en Elitserieförening eller kanske då verka i en Allsvensk förening? Som revenge kanske gnugga kvällskurser i taktik??? TIK tar väl hand om åsidosatta hjältar så han slipper pipa till Gävle eller....?
FORZA TIK.......alltid, alltid..........