1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 536359

Sv: Lars Jonsson
Tror nog de flesta hade stora förhoppningar på Lars Jonsson. Dem infriades ju inte som vi alla såg. Å andra sidan bör han vara väldigt revanschsugen kommande säsong och kommer med all säkerhet göra en bättre säsong vartän han spelar.
Han vill så klart i alla fall gå in på 6 backar. Det gjorde han ju inte riktigt hos oss enligt mig.

I och med att Koskinen lite oväntat fick nytt kontrakt ser jag det ändå som mest positivt om vi behåller Lasse J, även om jag inte tror det blir så.

Drömmen om den backtyp jag efterlyser verkar inte gå i lås denna silly season heller. Men, men. Vi har ju Pär "stuk" Styf som ju inte direkt blir mindre rutinerad för varje år som går om man säger så! =). Och Sanny, icke att förglömma.

Laken: Hagos har svarat för sina allra bästa insatser i Tre Kronor. Jag gillar inte riktigt det.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.