-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4974)
- Apropå nånting... (188096)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
"Poffa: Men herregud vilket jävla gnäll det är i gästboken. Ge för tusan grabbarna en chans att visa vad de går för INNAN ni plockar fram motorsågarna och börjar avverka dem en efter en jäms med fotknölarna. "
Folk är väl skeptiska eftersom de ser Timrå, med all rätt, är ett topplag. Ifjol värvade man som ett topplag också, det har (hittills) inte skett i år. Det blir svårt att hålla toppstatusen med reserver från sämre konkurrenter.
Skulle du skriva samma sak om Timrå värvade Jonas Nilsson, Marcus Sjöberg etc ? Visst Wennerberg och Lakkonen kan jag väl förstå. Asplund som andremålis okej. Men Oksa känns som lite väl stort risktagande. Warg fattar jag överhuvudtaget inte alls varför han värvas. Upp och ner i karriären? NÄR har Warg varit upp? Det finns en drös mer spännande namn i allsvenskan. Dessutom är han 26.. Ska väl bli en läjtbloomer då...