1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 537047

Sv: Silly Season 05/06
Det är härligt att se alla emotoionella yttringar i denna tråd!
Frågan är varför så många misstror Nubben?
Jag tycker att det är positivt med de unga nyförvärven. Personligen tror jag att truppen kommer att vara större nästa säsong. Några ungtuppar på tillväxt i allsvenska klubbar. Ingen av de nya lär vara några riktigt dyra grabbar varför jag tror att det kan komma några "tunga namn" längre framöver.

Handen på hjärtat...
Vem visste vem kung Kimmo var när han kom???
Var Krykov en kanonvärvning sommaren innnan han kom??
Hoppade någon ur brallorna när sheriffen landade på midlanda???
Styf och Nordgren.... Ratade av Real MoDo! Blommade ut i Timrå!
Sanny Lindström??? en "ex- farmarligaspelare" Mottogs med en axelryckning!

Var inte oroliga..
Jag är ganska övertygad om att det är flera utropstecken bland nyförvärven plus att det kommer någon eller några tungviktare efter VM... Framåt försommaren. Någon back- bit och en riktig powerforward... Gärna en Bolidenpojk!
Nubben har koll!
Nubben har pengar kvar!
Nubben har en joker i rockärmen!

SLUTSPEL 2006 SÅ KLART!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.