1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614795 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 537116

Sv: Silly Season 05/06
Baker: Jag tror dessvärre det inte finns någon plats för sheriffen i rödvitt nästa säsong.

Manderville har nog gjort sitt. Det blåser förändringens vind i Timrå. Jag tror inte man vill låsa upp en av de två icke-europeiska platserna i truppen.

Jag tror Nubben har baktanke med drt hela. Skulle det mot alla odds visa sig att inte Oksa håller kommer man att värva Corey Hirsch och skulle målskyttet klicka kommer man att värva en tung pjäs som powerforward.

Mandy producerade lite för lite i vinter om man ser till de pengar han tjänar och att han är utlänning. Dessutom hade han en hel del skadeproblem.

Detta är givetsvis enbart spekulationer från min sida, men jag har det ändå på känn att jag ligger väldigt nära sanningen.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.