-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4955)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Okej vi börjar Med Peter Regin: är det någon som tvivlar på att han kommer att göra succe, nej han kommer att tillföra TIK mycket med sitt spelsinne.
Janne L: kommer att bli oerhört nyttigt med sin speed och spelskicklighet.
Okej Wennerberg och Warg: Tja jag tar dessa två alla dagar i veckan före Tex Jämtin,Malmström och Persson även Lind faktiskt.
Är ganska säker på att dessa två kommer att utvecklas mycket possitivt med hjälp av Kenta +att dom kommer att hjälpa kenta att ta viktiga "Timeout" det har de erfarenhet från det gångna året.
Dessutom är Wennerberg och jonte mycket lika varandra i sin spelstil vilket har visat sig vara vägvinnande.
Hur mycket tror ni att Herr Nicklas persson mfl skulle offra sig i utsatta lägen när dessa inte har karriären framför sig.
Nej helt rätt Nubben.
Skulle nu Hedström, Mandy och Robban bli klara och det inte blir en Lockout säsong ja då har Tik det mest intressanta laget på mycket mycket länge.