1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 537126

Sv: Silly Season 05/06
RTS:
Jag förstår ingenting av den kritik som framförs av Era nyförvärv.
Ni har en förening som arbetar åt rätt håll, en sportchef som lyckats med sina nyförvärv, spelare som på mycket kort tid kommit med i landslaget.
En tränare som lyfter fram spelare o har en god spelfilosofi som verkar fungera.
Förstår överhuvudtaget inte vad Ni har att klaga på.

Citerar Nubben.."Blir det lockout så är det klart att vi behöver värva ETT PAR! spelare...
Nej, lägg kraft på att stötta upp supporterklubben o bygga vidare på det goda o bra som finns.
Föreningen verkar må bra o då skall man lägga energi på det som verkligen behöver förbättras...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.