-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4955)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Men jag ser honom ändå inte som oersättlig. Det är nåt lurt i gärningen. För om han skulle vara så VIKTIG borde kontraktet vara signat och klart.
Antingen är det Timrå IK eller så är det Mandy som tvekar på en fortsättning?!
Som jag skrev, jag tror mina spekulationer ligger väldigt nära sanningen.
Manderville hade kunnat lägga in en växel till. Tycker det var för mkt smälla på än spelintelligens denna vinter än när han kom hit förförra säsongen.
Du får ursäkta mig, men jag han mer har blivit ett namn. Jag tycker inte vi skall stirra oss blinda på enbart namnen.
Robban kommer bli kvar, Sanny stannar, Gunno, Hallin, Magnus Nilsson m fl. Så nog finns det hjärta kvar i föreningen.
Jag klassar hur bra inställning han än har Manderville som överflödig i dagsläget.
Jag vill se ett nytt och fräscht namn istället. Så jag vill passa på och önska Kent Manderville och Yared Hagos lycka till.
Ni kommer finnas kvar i våra hjärtan.
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)