1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 537150

Sv: Silly Season 05/06
Det är alltid jobbigt när spelare med personlighet försvinner...
Mandy... Mannen som med ett leende på läpparna kunde smälla på en fettackling... Jo! En stark personlighet som inte kan ersättas.. men oersättlig som spelare. Knappast.

Kung Kimmo... Som blivit lite av symbolen för TIK:s framgångar på denna sida sekelskiftet... Javisst! En glimmrande målvakt... NÄR HAN VÄL STÅR MELLAN STOLPARNA!
Men att ha Kung Kimmo halvskadad i båset med en halvdassig backup förefaller inte som ett gott alternativ.

Lycka till Kimmo! Tack för att du satte prägel på medelpadshockeyn under några år.

Mandy är välkommen tillbaks, vad mig anbelangar, om Nubben o Kenta anser att han håller klass och passar i det övriga lagbygget.

Jag tycker att truppen ser spännande ut så här långt. Jag gissar att Frasse skriver på under dagen oxå!

(Jonte är den spelare jag tycker man skall be en bön för att få behålla)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.