Det är fantastiskt att Churchillcitaten gjuter mandom, mod och morske män och en hel del humor med sin närvaro av kamp.
Rubrikens citat däremot påminner om Ronny Eriksson som f.ö kommit med följande citat som en slags motpol till Winstons pådrivande: "Det är aldrig för sent att ge upp" samt klassikern "man ska inte glädjas i onödan"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Rubrikens citat däremot påminner om Ronny Eriksson som f.ö kommit med följande citat som en slags motpol till Winstons pådrivande:
"Det är aldrig för sent att ge upp" samt klassikern "man ska inte glädjas i onödan"