Farbrorn: Att stå för friheten säger inte så lite det... Dessutom, du vet väl att den goda sidan alltid segrar tillslut? Just därför kommer Timrå att klara kvalserien och därav få fortsätta kriga mot de "stora elefanterna" (som exempelvis Färjestad).
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dessutom, du vet väl att den goda sidan alltid segrar tillslut? Just därför kommer Timrå att klara kvalserien och därav få fortsätta kriga mot de "stora elefanterna" (som exempelvis Färjestad).