Farbror Hasse: Man kan inte vara färre än ensam och "ensam är stark"... Sug på den, du! Vi går in i kvalserien med mentaliteten "en för alla, alla för en" så kommer det här att sluta lyckligt. Det är jag helt övertygad om.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vi går in i kvalserien med mentaliteten "en för alla, alla för en" så kommer det här att sluta lyckligt. Det är jag helt övertygad om.