MikeLemieux: Det låter bra det men tänk om Troja går bakvägen (inget snusk, menar så klart via playoff) till kvalserien, då får vi se upp för "Den Trojanska Hästen" också... ...Apropå "Hästen", en sådan finns ju även högt upp i Leksands hierarki.
Det här är/blir krångligt att nysta upp inför kvalserien!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
...Apropå "Hästen", en sådan finns ju även högt upp i Leksands hierarki.
Det här är/blir krångligt att nysta upp inför kvalserien!
Vaddå?