Jimmy: En stol i Winstonserien har jag också hemma, jag råder dig dock att kontakta antikrundan för att kolla din stols äktet. Det florerar en hel del imitationer på marknaden tyvärr!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En stol i Winstonserien har jag också hemma, jag råder dig dock att kontakta antikrundan för att kolla din stols äktet. Det florerar en hel del imitationer på marknaden tyvärr!