1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 543898

Sv: Talla inte på våra tallar!
Tjalle: Motionen finns att läsa i sin helhet i mitt filarkiv. Följande yrkar jag

·         Att årsmötet beslutar att Timrå IK ska använda det klassiska Klubbmärket med två tallar och namnet Timrå IK såsom det presenteras på omslaget till boken ”Timrå IK – En klassiker”
·         Att Klubbmärket ska profileras på brevpapper, i matchannononser, i mediakontakter, på Internet, av Hockeyligan och Svenska Ishockeyförbundet, målas på isen samt i övrigt nyttjas i officiella sammanhang.
·         Att Klubbmärket placeras på matchstället där det idag är en röd örn eller på annan plats där klubbledningen finner det lämpligt


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.