1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614761 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 545222

Sv: Silly Season 05/06
Då var det bara en Back kvar, sedan fullt lag.
Vi har fyra centrar, vad talar för att vi tar in en till. Förra säsongen var den först då Timrå hade fler än tre centrar vad talar nu för 5 eller ska Regin användas som ytterforward????

Om vi i alla förmodan skulle få en ny center så ska de banne i mig vara en Finsk Center.... Och en som man hört talas som, Forwardssidan känns nästan för svensk för att det ska handla om Elitseriehockey. Saknar den Finska speeden och tänket.

1 Center Regin
2 Center Neilsen
3 Center Gahn eller Warg
4 Center Warg eller Gahn

håller nog faktiskt med nu när jag staplat upp det behövs någ en Etablerad Förste Center. Hoppas på en Utlänsk.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.