1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 545601

Hedström för bra för Elitserien
Det var ju givet att "jonte" skulle få ett kontraktsförslag. Det lär vara bra mycket bättre än förra gången då han tackade nej. Det är bara att önska honom lycka till hos ankorna!

Däremot måste vi få in lite klasspelare snarast. Framför allt en första center plus en målskytt av rang.

Det som är mest oroväckande är att GIffarna och Tik har följt varandra år för år. Åker Giffarna ur i år vilket är mycket troligt hoppas jag att TIK bryter mönstret och inte går samma öde till mötes.

Ett annat tecken är att örnen inte är kvar (officiellt) längre, glöm inte att det var när örnen landade i Timrå det började gå bra igen...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.