1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 545611

Sv: Hedström för bra för Elitserien
Fet-Ecke: Angående Kapanen så måste jag säga att jag störde mig på en sak. När aftonbladet rankade målvakterna före förra säsongen (innan lockouten) så var inte Kapanen topp 5 i elitserien. Enligt var Lundqvist bäst men sedan tyckte jag att det var jämnt. Exempelvis tycker inte jag att varken Liv, Honken eller Stana var bättre. Det känns faktiskt som Kapanen var en av elitseriens mest underskattade målvakter (det var bara timråsupportrarna som förstod hur bra han var). Är nu Mika Oksa i samma klass så har Timrå en ny fantom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.