1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 545617

Sv: Hedström för bra för Elitserien
Poffa: En lagom blandning ångest och extas är givetvis det ultimata hockeyelixiret. Att enbart glida på i allmänt gemüht kan bara göteborgare finna glädje och mening i. Ur den synvinkeln ser årets timråsäsong betydligt mer givande ut än de tre föregående.

Angående Kapanen så var/är han ett unikum. Aldrig någonsin sämre än sitt max i de matcher som betydde något. Lägg där till en utmärkt jämhet och en extremt låg procent plattmatcher.
När man tänker på Timrå med Kapanen vs Timrå med DeRouville/Andersson/Ahl blir man närmast chockerad över skillnaden.
Att han var så underskattad som han var är i sanning ett mysterium.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.