-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4955)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
F ö får man skylla sig ganska mycket själva. Stockholmare i allmänhet tycker att det är för många meningslösa matcher och för löjlig matchinramning. Hmm...vilka var det nu som ville ha fler matcher och dom så förhatliga derbygrupperna? Och vilka var det som hade en Loket-wannabe med headset så pinsam att folk över fyra vred sig i stolarna?
Att man inte kunde lista ut att publiken skulle reagera med avståndstagande på dom här sakerna framstår som närmast obegripligt. Stockholm är Stockholm. Det som är hippt och häftigast i världen i Karlstad eller Jönköping är knappast det som går hem i huvudstaden. Där blir det en trend, och trender är gjorda för att leva en begränsad tid.
Nu verkar man ha insett detta, men frågan är om man kommer kunna köra hela back-to-basics-konceptet fullt ut innan klubben lirar allsvenskt. Fan trot.