1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 547818

Sv: Fredric Mannström till Mörrum
Det ser ut att vara god täckning i uppräkningen.
Ernie inledde som föråkare med Mannström

Friman Sr hittade Bosse Ahl, Styf, Tommy Grahn, Weinstock och Håkan Nygren. Övriga namn på förslag vet jag inget om när det gäller Timråförflutet.

Rinkrat hittade Peter Smedberg, övriga namn tror jag är fel.

Lauritzen kliver in och levererar Ottinger och Niclas Lundberg

Ståpäls hittade Andreas Carlsson, Mikael Johansson, Tord Johansson

Mina förslag på spelare som ingen tagit upp är Leif Johansson och Mikael Lindgren.

Sammanlagt fjorton spelare och ledare som representerat både Mörrum och Timrå. Vilket lag kan tänkas toppa listan över flest genemsamma spelare? Ja, Bobbarna så klart men om man utesluter Medelpadslag? Brynäs känns som en het kandidat utan att jag orkar räkna.

Mörrum är säkert topp tio i alla fall vilket kan tyckas oväntat med tanke på avståndet. Det är inte direkt så att vi mötts många gånger heller, jag tror det bara är en match i SCA-cupen.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.