1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 547831

Sv: Fredric Mannström till Mörrum
El Maco: Håkan Nygren, Christer Nilsson, Lage Edin, Malte Steen, Anders Wikberg, Urban Nordin, Ulf Ågren, Fredrik Andersson, Peter Smedberg, Kent Norberg, Jörgen Eriksson, Mikael Pettersson, Tomas Nänzen, Henrik Gradin, Kyösti Karjalainen, Marcus Karlsson, Kristian Gahn, Niklas Nordgren, Henrik Melinder, Patrik Wallenberg, Per Styf (han har nog bara spelat träningsmatcher med Modos A-lag)

Till hösten kan du lägga till Mattias Wennerberg, Fredrik Warg

2 som jag är osäker om dom spelat i Timrå Kent Lindgren, Håkan Strömqvist

3 som spelat i Modo och tränat Timrå Ulf Thors, Lars Molin, Mikael Andersson (till hösten)

Slår Brynäs det ?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.