1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 547885

Sv: The great hockey'n'roll swindle
hellge: Det enda ruttna i kråksången svarar firrarna för.. Yeah, that's right Jonny..
Jag föredrar ändå de något mer taniga firrarna. Fångsten för fiskafänget är bedrövlig längs hela norrlandskusten i år. Priserna lär snart överstiga maltwhiskey, Cubacigarrer och andra njutningsprodukter...

Tror fortfarande på ett rejält lukt-tifo.

Jag menar att Nubbens bidrag till hockeysverige mer är en välbehövlig långfingereffekt till etablissemanget. I did it My way...

Feng shui hockey-avskalat från stora störande profiler.
Mer en trupp som inte är så i ögonfallande på papperet. Typ.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.