1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614781 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 549424

Sv: "Z" i TIK 2005/2006?
mok: Jo, det verkar ju som om du inte bryr dig ett dugg om vad jag tycker, teflonpannan min.
Om du slutar hyperventilera göteborgsprotektionistiskt och istället läser vad jag skriver så handlar det inte om att 'tacka nej till högre löner'. Det är väl klart ingen gör. Däremot är det rätt ovanligt med arbetsplatser som strejkar i syfte att behålla eller höja lönerna för den procent av arbetarna som har h ö g s t lön. Däri ligger poängen. Men är NHL-arna så dumma att dom slänger fram företrädare som - just det - representerar den där procenten får dom skylla sig själva.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.