1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 550537

Sv: "Z" i TIK 2005/2006?
FH - avdammad: Blir lite orolig när jag läser ditt uppenbart förvirrade inlägg. Måhända har din tillvaro som hockeysnacks-eremit blivit direkt skadlig. Om du läser detta - tag dig i akt! I dag känslan för filmiska kvaliteter - i morgon...känslan för god kroppshygien?

Men visst, Leones stil passar icke alla. Jag kan förlåta - om än icke acceptera som fullvärdiga representanter för människosläktet - folk som har svårt att fatta storheten i Leones filmer. Med ett undantag: 'Den gode, den onde, den fule'. Där går en jävligt skarp gräns. Dissa den, och du har fått en fiende för livet.

Därför: FH, min vän. Jag ber dig. Gack genast ner till videohökarn din, och låna ett ex av ovannämnda film. Du är illa ute, men än finnes tid. Kom sedan tillbaka och låt oss ta del av din Frälsning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.