1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 550593

Sv: "Z" i TIK 2005/2006?
Bragd-Birger: Jag har en gammal god vän som såg Den gode...i Bollsta på 60-talet. Avsikten var att man skulle byta rulle ett par gånger i den smockfulla biografen. Men det blev något fel så de kom i fel ordning så man tvingades starta om ett par gånger.... Hela föreställningen varade i 6 timmar.

Jag brukar aldrig fråga Lars ( ej Nyllet ) vad han tyckte om filmen...

Birger jag rekommenderar Dig att lyfta blicken och ta Dig an lite nyare alster än denna sega spagettinostalgi. Se "Sideways" istället.

För övrigt så är Du en bra kille Birger.

Smokey : Du är inte så ond som Du vill vara.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.