1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 554658

Sv: Gatufesten
Knappen: Alltså att folk överhuvudtaget orkar gnälla hela tiden. Att ens ödsla energi på sånt jobbigt förstår jag inte alls....

Är det inte vädret, så är det tallarna, biljettpriserna på GF, för dåliga artister, skitmusik, äcklig billig öl i plastmugg, Tjackas avång krävs, för varmt, för kallt, för regnigt, för soligt, för dyr bensin, för dåliga värvningar, spekulationer hit å dit, för lite semester, för långa dagar, för lite pengar, busstidtabellen alá sommartid som kukat ur, för lite strömming, en havererad kriminalvårdspolitik, scenhuset i Sundsvall (som ej blev av), Inre Hamnens utformning, för lite aktiviteter, Pipelines konkurshot hängandes över stan som ett grått molntäcke, örndjävulen förpestar och förstör, dåliga souvenirer, för lite rock´n´roll, för lite av det mesta faktiskt, och alldeles på tok för dyrt - det är slutsatsen och kontentan av det som jag drar!

Rätt mig om jag är snett ute!

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.